Sunday, 24 July 2011

aku x sngke..!!!

aku x  sngke yg aku leh kne tpu cm nie...aku nie mmg bodoh..prcye sngt jnji owunk..YA ALLAH...tolong aku..aku x snggp kne tpu g...ye..da mcm2 bnde da owunk jnji nan aku..bnder yg aku nk sngt 2 lah yg owunk jnji..tp x dpt pown..sedeyh siioo00tt..moto nan fone yg aku nk..tp xpt..x per la..bia la ai..nk wt cm ner ern..

aku ader cousin trbaik

  1. hahaha..hey korang..!!aku ader cousin auw..ha...kowunk ader er...?(gurau)...nme cousin aku nie MUHAMMAD AZWAN BIN MUHAIRAN(azwan,wa,,adz wantt)die nie aku ckp at kowunk,,pehhh,,mmg baik r,,tol weyh..aku x pnh pown anggp diew cousin,..aku anggp die da cm adk bradik aku da..aku x penah susah klu nan dye..jangan smpi GILER kitewunk smpi la kn....tol ark adz wantt...hahaha..tp aku sdeyh ary uh weyh...dye kne pukul at india pown aku x pat tlng..yela kn...cikgu pown da smpi..so,aku tngk mke diew cm sedeyh jer..aku pown sedeyh r..jangan isau..ps nie spe2 usik diew tnggu jer la aper aku wat..x kre la mmbr aku ker yg usik diew..aku POM jer..

Saturday, 23 July 2011

sal mmbr aku plak..



aku nie ske sngt pilih kwn..aku ase aku ader 3 kwn aku yg trbaik..nme glamor dyewunk akim,ijoy ngan bangah..aku nk cter sal akim lu...akim nie mmg rapat gler2 nan aku..slalu jer tdo umh aku,gurau nan aku..eiii..mmg best gler arh..tp aku pnh gado nan dye dlu..start ary uh aku x der gurau n tido sme g nan dye da...pas uh minggu lps aku bik lik ngan dye..yg aku sdh uh ary nie dye da g johor plak sbb nk keje..urm..x per la ai...yg c ijoy nie plak dye nie mmg kki pukul..asl aku nk kne usik jer at owunk mzty dye tolong..thnkz aku at dye arn..c bangah nie hari2 plak payung aku...eii..baik tol arn...untong la aku dpt kawan cm dyewunk nie..(alhamdulillah)

cyunk mucuk2...

ai korang..nie da kly kdue da aku tulis nie...tp aku pdm blk sbb tulisan dye kecik..aku lper plak nak bsrkn...urm..cm nie,aku nk cter sal shayunk aku nie ha..nme dye farrah izzaty pnggl zaty jer la..aku da couple da nan dye..aku tngk pangai dye mmg best la..aku x ta0 cm ner dye ley phm pangai aku..heeii..untong la kan dpt aex cm dye..tp seyes aku ckp at korang..aku syg gler2 at die bhai..dye x pnh pown amik haty aper yg aku ckp at dye..so smpi 2 jer la aku ckp..lbih2 kunk tuan empunya badan marah plak..hahahasyg cyunk sngt2..mmmmuuuuaaaaahhhhhh..